Måndag

Hej!

Jag måste ha världens tråkigaste shema. Jag börjar 8.30 varje dag slutar 15.00 varje dag förutom på fredagar då jag sluter 14.00. Inga sovmornar eller något. Jag skulle vilja börja 9.30 och sluta 16.00 på måndagar. Så man får sova en timma extra. Jag är all,tid så trött och segstartad på måndagar. Men det tror jag inte att jag är ensam om.
För ungefär ett år sedan så var jag statist i en film som då skulle heta "the gun". Nu heter den "lika barn leka best" tror jag. Idag så fick jag veta att den ska ha förhandsvisning i mars. Får tyvär inte gå på den. Men gissa vem som kommer sitta i biosalongen på premiärdagen. När vi spelade in så var jag med i tre sener och fick en replik. Men man vet ju aldrig om dom klipper bort något. Jag hoppas inte det. Men jag får se.
När jag kom hem så skickade jag iväg min del av ett grupparbete till en kompis och sen så gick jag hem till en kompis på ön som jag inte träffat på länge. Vi spelade på hennes wii som hon fick i julklapp. Jag har aldrig kört wii förut. Det var riktigt rolig. Jag var inge bra men jag lyckades slå henne i golf. Det fanns ett bowlingspel och när vi körde det så blev jag så sugen på att bowla. Ska fråga några kompisar i skolan imorgon om det är någon som vill bowla med mig i helgen. Jag hoppas att jag inte gör något annat då.
Idag så hade jag redovisning på musiken vilket inte gick något bra. Jag trodde att redovisningen skulle vara på onsdag så jag hade inte övat någonting. Men man skulle lämna in det skriftligt också. Så min lärare vet i alla fall att jag har lärt mig något mer än höm, höm. Så nu har jag ingenting som ska vara färdigt före lovet. Non skulle vara färdig men jag pratade med min lärare idag och jag får redovisa efter lovet.
Nu ska jag slappa med pappa och brorsan.

Kram Fanny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0