Hemma

Hola!

Nu är jag hemma från kryssningen. Det var riktigt roligt. På kvällen så gjorde vi inte mycket mer än att äta. Så det mästa hände tidigare idag. Bland annat så fick jag mitt livs första andsiktsbehandling. Det var härligt med alla krämer och tvålar som hon använde. Men efteråt så såg jag och mamma ut som två mosade tomater. Annars så tog vi det mest lugnt gick runt lite i tax freen där jag fick ett par örhängen av farmor i namnsdagspresent. Det var ett par turkosa pärlörhängen. Sådanna vanliga som typ alla har i vit med bara en pärla som sitter mot örat.
Synd nummer fem! Jag har köpt yttligare en sak denna konsumtionsfria månad. Ett par vårskor. Men dom är syndigt snygga. Ett par Björn Borg. Det är förstås ett par vår/sommarskor. Men jag slipper ju gå ut när det är ett riktigt behov och man aldrig hinner. Då är det ju bättre att när jag behöver ett par så tar jag bara ett par ur garderoben. Men jag börjar tycka att jag har köpt mer saker den här månaden än jag brukar göra. Det är nog bara för att jag inte får köpa saker. Så en konsumtionsfri månad kommer troligtvis att komma igen senare i år.

Puss Puss!

Skor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0