God morgon

God morgon solstrålar!

Hinner med ett litet morgoninlägg idag. Brukar ha så himla stressit på mornarna. Men idag hinner jag. Ska åka om en halvtimma då jag börjar halv nio. Så nu sitter jag här i mina träningskläder och är redo för dagen. Det ser faktiskt ut att bli en bra dag.

Jag brukar alltid vara så himla trött på mornarna. Jag är en riktig sömntuta. Men jag har kommit på att jag vaknar till när jag tvättar ansiktet. Så om jag gör det först så har jag ork att göra mig i ordning. Annars så blir det bara att borsta tänderna lite halft och kamma håret med en tova kvar.

Nu så ska jag gå och borsta tänderna, håret och kleta på lite smink. Så ses vi senare under dagen.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0