Bläckhjärta

Hej!

Nu är jag klar med läxan. När jag var på bio igår såg jag att en av tidernas besta bok kommer på film. Bläckhjärta. Jag har tittat på trailern och filmer verkar inge bra. Dom kunde inte ha valt sämre skådisar till den filmen. Men jag tycker om boken. Har bara läst ettan. Men funderar på att läsa tvåan och trean också. Ska bara bli klar med boken jag läser nu. Jag kommer att se filmen även om den verkar dålig för i femman var jag och min kompis heltokiga i boken. Det var den boken och över nektergalens golv som nästan alla våra samtal handlade om. Inte riktigt. Men nästan. Jag längtar tills den kommer på bio. En annan film som kommer som jag har läst boken är en shoppahollics bekännelse. Boken var riktigt rolig. Men filmen värkar inte vara som boken. Men den ska jag också se. Det finns flera filmer på min vill se lista. Men nu ska jag hoppa in i duchen och sedan krypa ner i sängen.

God Natt!

Bläckhjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0