Tisdagsshopping

Hej!

Det blev en liten (kanske lite större än liten) shoppingrunda idag. Det blev i alla fall tre par shorts. Ett från topshop, ett från bik bok och ett par från gina tricot. Sedan blev det även två armband från topshop, ett par jeans från gina tricot och ett linne från gina tricot. Så det blev en hel del och kanske lite många shorts. Men alla paren var så fina att jag inte kunde motstå att köpa dom när jag såg dom. Dom var inte så farligt dyra heller utan dom dyraste kostade 200 kronor. Men nu får jag inte shoppa på ett tag. Det är verkligen väldigt bra att jag inte har ett kreditkort i närheten. Jag skulle bli skuldsatt upp till öronen. Nej något kreditkort kommer det aldrig finnas i min plånbok. Jute det köpte jag också en ny idag. Men det behövde jag faktiskt. Min gammla hade gått sönder så jag fick ha en gummisnodd runt den för att alla pengarna inte skulle ramla ut.

Kram Fanny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0