Övrigt om min resa!

Hej!

Här är lite övrigt om min fjällenres. Först så vill jag säga att bilderna inte hör till den dagen som dom är publiserade med. Utan dom kan komma från vilken dag som helst. Har inte riktigt koll själv. Sedan så vill jag säga att övriga bilder kanske kommer komma upp i bloggen senare i veckan. Då kommer dom nog komma när jag inte har något att göra eller har bloggtorka. Så bli inte för besvikna om dom inte kommer. Det tar ju sådan tid att lägga upp en bild i bloggen. I alla fall för mig. Så vi får se om dom kommer. Men jag hoppas att ni har märkt att trotts att jag inte bloggade under veckan så glömde jag inte er mina underbara läsare.

Sedan något som inte hör hit. Jag år sommar foundy idag. Det vill säga jordgubbar doppade i smällt choklad. Jummy!!!

Godnatt! (Och nu menar jag det verkligen.)


Kommentarer
Postat av: S t y l i s s i m o - Fifi

Tack så jätte mycket för de söta orden. Det uppskattas enormt. ;)

2009-04-13 @ 23:02:59
URL: http://stylissimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0