Natti Natti

Hej!

Ska snart ta och krypa till kojs. (Är det någon som säger så?) Men först så måste jag dricka upp min oboj och försöka släppa alla tankar på sådant jag måste göra och lära mig. För dom senaste kvällarna så har jag legat och tänkt på mitt projekt som ska in på måndag, engelskan som skulle varit färdig idag, dansen som bara är en gång kvar och jag kan inte dansena. Jag känner verkligen hur jag inte orkar med allting som är just nu. Jag är typ lite trött på mitt liv just nu. Men tro inte att jag vill ta livet av mig. För det känner jag verkligen inte för. Däremot så skulle jag vilja ha en veckas lov där jag bara sov, tittade på tv och gjorde alla andra saker som inte har något värde i framtiden. Och efter den här veckan så skulle det inte vara en massa saker som jag behövde ta igen överallt. Den här veckan är nog samma sak som ett kort sommarlov. Gud vad jag längtar dit. Men det är ganska långt kvar. Fast två veckor innan så ska jag prao och veckan innan kommer vi troligtvis att vara i Barcelona. Jag tror att det är så i alla fall. Så förhoppningsvis så kommer jag nästan att ha som lite tidigare småstart på sommarlovet. Om jag inte får en massa läxor att ta med till Barcelona. Men jag ska inte tänka på det nu. Utan jag ska bara tänka på allt bra och bli sådär svävar-på-små-rosa-moln-lycklig. För då somnar jag lätt.

Godnatt Kram Fanny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0