Läxor

Hej!

Har nu suttt med lite läxor ett tag tills jag kände att det känns ännu tristare med läxor på lov än i vanliga fall. Men jag måste ju göra dom och samtidigt är det tusengånger tråkigare att sitta i fjällen med läxor. Jag går i något dom kallar för läxfri skola. Men sådant ska man aldrig gå på. Eller vi får mycket tid till läxor i skolan. Men inte så mycket att man hinner med alla. Så man sitter hemma i alla fall. Rena luren drejeri. Det var faktiskt det som var en av anledningarna till att jag valde att börja i min skola. Men så är det. Jag tänker inte byta nu i alla fall såvida jag inte måste. För jag har ju mina kompisar i den skolan och så vill jag inte byta skola till åttan och specielt inte till nian.

Sov Gott Kram Fanny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0