Jubileumsdag

Hejsan!

Idag i skolan så hade vi jubileumsdag. Min skola fyllde tio år så vi hade lite uppträdanden och olika aktiviteter. Jag och en av mina kompisar jobbade ju som sagt med att göra kolage till idag. Så vi behövde inte hålla i någon aktivitet utan kunde gå runt och titta. Vi gick och kollade när det var flera som spelade och sjöng. Sedan så målade vi grafitti och gick tippspromenad. Vi hade alla rätt men tyvär så var det en person som hade bättre tid. Så vi fick inte chokladkakan. På luchen idag så skulle det vara extra lyxigt så alla fick ett glas coca cola. Men jag och några kompisar var kvar i matsalen i slutet av lunchen och då fanns det så mycket cola kvar att jag fick ett glas till. Dom andra ville inte ha. Jag kommer nog aldrig i mitt liv tacka nej till ett gratis glas cola. Fast man vet ju aldrig dom kanske bara inte var sugna. På eftermiddagen så hade några andra av mina kompisar femkamp. Så den gick jag på. Tyvär så van mitt lag bara två grenar. Men det är sånt man måste leva med.

Imorgon är det fredag och jag har sovmorgon till tio. Så skönt det ska bli att få sova ut imornbitti. Sedan går vi i skolan i bara fyra timmar. Och efeter det ska jag hem till min kompis och titta på låt den rätte komma in. Jag har inte sett den än men jag har hört att den ska vara bra. Det var något avsnitt i idol där dom pratade om hur lik Johan Palm var någon i den filmen. Men jag får se imorgon.

Sen på lördag blir det packa, packa, packa och så ska vi lämna gosungarna Charlie och Popcorn hos min kompis Mickan som ska ha dom under lovet när vi är i Vemdalen. För er som inte vet det är Charlie och Popcorn mina och min brorsas hamstrar. Sen på söndag åker vi. Och måndagen kommer jag spändera hela dagen i skidbacken. Det ska bli så mysigt. Hoppas bara att dte finns någon snö kvar nästa vecka. Det är ju så vart nu så den kanske smälter bort. Men jag hoppas inte det. Jag kommer nog att skriva ett inlägg imornbitti då jag har lång tid på mig så vi ses då.

Godnatt Kram Fanny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0