Bik Bok

Hej!

Gick in lite på Bik Boks hemsida och kunde inte undgå att se en tröja och ett par jeans. Jeansen var veldigt lika ett par från Gina Trikot och tröjan kankse är lite mer vintrig. Men om jag och Mikan kommer förbi en bikbok imorgon så ska jag titta om dom har tröjan. Jeansen kostar nemligen 700. Så det har jag inte råd med just nu. Men om jag tittar längst ner i sparbössan så kanske jag har råd med tröjan (pluss klänningen från GT). Jag har faktiskt inte fått min månadspeng än. Om jag kan få den nu så är det mycket möjligt att jag har råd.

Godnatt kram Fanny! (Eller jag kommer inte gå och lägga mig nu. Men vet inte om jag bloggar mer idag. Så kanske godnatt!)





Åhh dom skulle vara jättesnygga ihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0