Barnvakt

Hej!

Nu ligger två underbara tjejer och sover och jag har ungerfär fram till tolv innan min moster och hennes man kommer och jag ska åka hem och sova jag med. Tänkte sätta mig och titta på filem jumper. Dom har den och jag har hört att den ska vara bra. Jag trodde att jag skulle få se den på en fest för ungefär ett halvår sedan. Men mina kompisar tyckte det var lite roligt att lura mig. För dom har hållit på att snacka om en film som jag absolut inte ville se för den verkade för barnslig. Men det var den vi så då. Den var inte bra. Men skrattretande rolig.

Kram Fanny!


Kommentarer
Postat av: Elena

Dagens fråga: Kommer du att resa under sommaren? =)

2009-04-09 @ 21:18:56
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0