090430

Hej!

Har precis kommit upp ur sängen. Jag vaknade först vid halv sju då jag åt frukost. Sedan somnade jag om och vaknade vi halv tolv. Otroligt att jag kan sova så mycket med tanke på att jag somnade vid halv elva. I alla fall så låg jag kvar i sängen och läste tills nu. Sedan så ska jag fixa lunch och öva på dansen tills imorgon.


Jag hade egentligen inte tänkt sova så länge idag. Utan jag ville komma upp vid nio så jag kunde öva på dansen fixa kläderna vara ute och kanske städa mitt rum lite. Men det blev som det blev. Jag har ganska mycket tid kvar tills jag ska till min kompis och fira valborg. Det börjar inte förens vid halv nio så jag har flera tmmar på mig.


Kram Fanny!




Det var helt underbart väder i Paris när jag var där och nu har vi lika vackert och till och med varmare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0