Mobilblogga?

Tjena!

Kom hem från skolan för ett tag sedan. Idag har jag haft svenska och ea. I svenskan så ska vi skriva en novell som ska vara klar om två veckor. Jag har inte äns kommit till hälften. Så det blir att jobba hemma med den. Eftersom min dator är ganska så ny så har jag inget offispaket på den. Så jag kommer inte att kunna renskriva min novell på min dator. Utan jag får göra det i skolan. Men det får lösa sig.
Idag så försökte jag att mobilblogga. Men det gick inte så bra. Och eftersom jag har ett så konstigt kontantkort som kostar 2 kronor i grundavgift för att ringa till någon. Så för mig kostade det 30 kronor att vara inne på internet i 10 minuter. Så jag ville inte testa så länge. Men jag får försöka någon gång igen.
Det här blir troligtvis det sista inlägget idag. För jag ska iväg på dans om en och en halv timma. Då brukar jag komma hem ungefär kvart över nio. Så det kanske blir ett inlägg till. Om jag inte är för trött.

Vi ses puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0