Skorea!

Hejsan!

Har nu varit på på dans som slutade halv nio. Jag har ännu inte kommit på hur man mobilblogar eftersom mitt lösenord inte funkar när jag har gått in på blogg.se på mobilen.
Innan jag gick till dansen så gick jag in på wedins som hade skorea. Jag älskar skorea!  Jag hittade ett par jättefina skor för 199 kronor. Det är i och för sig inte äkta mocka. Men dom är supersnygga. Gröna med en ficka på sidan.
Imorgon så har jag redovisning i So på kristendom. Jag har inte gjort en av frågorna där man skulle ringa en kyrka och fråga att om gud finns varför är det så mycket krig och svält då. Men vi fick inte tag i kyrkan. Men jag får fråga min kompis som fick tag i dom vilket svar hon fick.

God natt! ZZZzzz

Vinterskor
Mina fina skor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0