Nobels testamente

Hej!

Vi kom hem tidigare än vanligt från söddamiddagarna. Så det blev ett inlägg.
Det är sådanna här dagar som idag som jag hatar att bo på en ö. Det är jättemysigt på somrarna är man kan bada och ligga på stranden. Men när det snöar och blåser och man ska åka båt hem. Då är det bara blä! Särsklit eftersom vi inte har någon innomhusbåt heller. Men på vägen hem pratatde vi om sjunkande båtar och kom in på tatanic. Då ville min brora (som är sju år) kolla på den när vi kom hem. Eftersom vi kom hem vid nio hen han inte se så mycket. Men jag vet inte om det är en film för sjuåriga killar. VI får se imorn om han tycker att den är bra.
Nu så ska jag krypa ner i min varma säng med min bok (Nobels testament). Har bara 40 sidor kvar i den. Så jag är vid vad man brukar kalla det avgörande ögonblicket. Men jag tror att jag redan har listat ut vem som ligger bakom brottet. Men om du läser den så vill jag ju inte förstöra för dig så jag tänker inte säga vem det. Men när jag har läst ut den så ska jag läsa fortsättningen (Livstid). Det var den jag ville läsa från början. Men eftersom det var fortsättningen så behövde jag läsa den här först.
Men nu ska jag gå och läsa.

Ses imorn när jag ska hem till min kompis och ha snöbollskrig med alla mina skolkompisar! Så kul det ska bli!
Kram!

boken
Bokomslaget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0