Lördag

Hej!

Förlåt om jag har skrivit förens nu. Men jag orkade inte i morse och sedan åkte familjen och julhandlade. Jag och mamma gick tillsammans medans pappa och brorsan gick. Jag kan säga att det inte var så lyckat. Men jag köpte ett linne och en klänning till mig på jc. Och mamma köpte två par jeans till sig. Då fick vi tre filmer gratis för att vi handlat för över 1500. Eller egentligen så köpte jag bara klänningen. Men om man köpte tre plagg fick man ett gratis. Så vi fick ett linne och tre filmer på köpet. Men jag har äntligen bytt mitt sump kontantkort till ett abonemang. Jag fick ett såndant där som är bundet. Så vi fick en mobil för 400 spänn. Men eftersom jag är så nöjd med min (sony ericsson z610i) som jag inte skulle byta mot något annat än en Iphone just nu så ska brorsan få den i julklapp. Han är lite knäpp. För han har inte skrivit upp mobil på sin önskelista och när man frågar honom om varför så säger han att det är för att han ändå inte kommer att få någon. Men han kommer att ha fel. Så om jag övertygar honom om att i alla fall skriva upp det så har ju jag bevisat att om man visar att man önskar sig något så är det större chans att man får det.
Efter julhandeln (som dessutom innehöll en så god lunch på en pasta och kycklingrätt) åkte vi hem till våra kompisar. Deras dotter är tre år yngre än jag så hela kvällen gick åt till att titta på nordiska lilla melodifestivalen. Men det var väll kul ändå.
Imorgon så ska vi julpyssla med våra grannar och så måste jag göra svenskaläxan och plugga till engelska och franskaproven. Det blir en riktig plugg söndag. Men sådanna behövs också.
Juste eftersom jag tog det vita linnet med det svarta linnet med paljetter i fredags så tog jag boleron och det svarta linnet idag.

Puss Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0