Idol

Hej!

Det var kul på festen i kväll. Vi åt middag och kollade på film. Det var någon skräckfilm. Jag såg bara de femton första minuterna av den. Men den verkade inge bra. Så jag och två andra gick och kollade på en annan film (på smällen). Men dom som såg hela filmen sa att den var jättedålig. Så jag är glad att jag inte såg den. Efter att vi sett på filmen så spodde min kompis mamma oss i numerologi ocj tarot. Det var väldigt spännande.
När jag kom hem så han jag precis se vem som åkte ut i idol. Det förvånade mig faktiskt inte att det var Johan som åkte. Jag har liksom känt det på mig. Men det är ändå konstigt att han åkte eftersom han har så många fans. Men jag tror att han kommer att klara sig riktigt bra ändå innom musiken.

Ses imorgon Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0