Tävling

Hej där!

Kom hem för en timma sedan. Men har inte satt mig vid datorn förens nu eftersom Desperate Housewives började. Mitt favoritprogram. Det är spännande och alla är galna.
På simhoppen så gick vi igenom alla hopp som kommer på tävlingen som vi ska vara med i i december. Det är inte så svåra hopp. Och nu får du inte tro att det är hopp som skulle vara svåra för dom som inte går på simhopp. För jag har bara hoppat i två terminer. Så hoppen det handlar om är i prinsip hoppa i vanligt, hoppa i bakåt, dyka och hoppa i vanligt från trean. Så det är inte så svåra hopp. Men jag är ändå ganska så nervös. Men jag vet inte om jag kommer att kunna vara med. För det är samma dag som jag har dans. Och om jag vill komma in i en svårare grupp nästa år så måste jag gå på dom flesta lektioner. Om jag missar en till lektion så kommer jag behöva ta igen den och dansa i en annan grupp. Det är inte så roligt. För man kan ingen av deras danser. Så man flummar bara omkring. Men jag får sova på saken. Och om jag inte har bestämt mig imorn så har jag en vecka på mig. Så nu måste jag gå och sova på det.

God natt Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0