USA

Hej!

Jag har nu tittat på Top Model 9. Det får mig att tänka på hur mycket jag skulle vilja åka till Usa. Fast egntligen så vet jag ingen som inte skulle vilja åka dit. Så det kanske inte är så konstigt att jag vill det. Men om jag har tur så kommer jag att få åka dit i sommar. För min bonusmoster ska gifta sig med en amerikanare och dom ska gifta sig i Usa. Troligtvis så kommer dom att gifta sig i sommar. När dom gifter sig så kommer jag att få följa med. Även om jag inte är med på själva bröllopet.
Men jag ska åka till Paris i mars. Jag tror att det var den sjugonde. Jag ska dit med min moster (inte hon i Usa) och mina kusiner. Det ska bli så kul. Jag håller på att längta ihjäl mig. Det ska bli så kul. Jag varit där en gång men då var jag sex år. Så jag kommer inte ihåg så mycket av den resan. Så det ska bli kul att åka dit igen.

Stora kramar Fanny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0