Sovmorgon

Hej där!

Idag har jag sovmorgon så jag hinner med ett inlägg utan att stressa. Jag är färdigpackad förutom att jag ska bre en macka och ha som mellanmål om jag blir hungrig. Eller bara sugen på en. För vi har världens godaste bröd. Jag vet inte vad det heter med det var pågen i alla fall. Men jag behöver inte åka förens halv. Så jag har tid på mig. Vad ska ni göra idag? Hoppas det blir kul i alla fall.
Imorgon så ska jag göra något med min kompis. Vi funderar på att gå på bio eller bara gå hem till henne. Problemet med bio är att jag som ni vet inte har så mycket pengar. Men mamma och pappa kanske kan betala ett biobesök. Det andra problemet är att hon redan har sett twilight som jag vill se. Alla mina kompisar som vill se den har redan sett den. Och man vill ju inte sitta där själv i biosalongen med sin popcorne. Jag får vänta tills den kommer på film eller tills någon kompis vill se den igen. Om den är som jag har hört så tror jag att någon kommer vilja se den igen. Men nu kanske jag borde gå och fixa det sista innan jag ska iväg. Slutar halv tre så jag kommer nog hem vid tre. Får se om jag orkar med ett inlägg då.

Puss Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0