Sjuk!

Hej!

Förlåt för att jag inte har skriit på ett tag. Men jag har varit och är sjuk. Migrän som vanligt. jag fick det i söndags och har inte förens idag orkat göra någonting. Så jag har bara i två dagar legat framför tven. Det är någonting som jag i vanliga fall skulle tycka vara något väldigt lockande. Men det här var inte så kul. dessutom så missar jag både avslutningen på dansen och simhoppstävlingen. Jag skulle ändå inte ha kunnat gå på båda men nu kan jag inte gå på någon. Men det kommer flera tävlingar och dansen fortsätter i vår. Idag har jag jättemycket läxor att göra. Svenskan ska vara klar idag vilket den aldrig kommer att bli och nu måste jag ha alla rätt på franskan (enligt mig själv) eftersom jag har haft två veckor på mig att plugga. Sedan måste jag och min kompis imorgon verkligen planera våran julfest som vi ska ha den 20-21 dec. Det ska bli så kul att inviga jullovet med en sleep overfest. Men det är mycket planering kvar.
Men nu måste jag gå och fortsätta med läxan.


Puss & Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0