Onsdag

Hej!

Idag på förmiddagen så skulle vi städa skolan. Det är så tråkigt. Vi har ju städare så varför ska vi städa. Det är så tråkigt. Men det var endå en bra dag. För på eftermiddagen så hade lågstadiet en julkonsert. Min brorsa var med och han var så söt. Nu sitter han och kollar på tv medans jag skriver.
Min jakt på pengar går bra. Jag har fått ihop endel. Men långt ifrån vad jag behöver. Sedan är jag ju så lat så att jag inte orkar hålla på så länge. Men jag har lite mer än en vecka på mig att få ihop pengar. Jag vet att rean gåller på ett tag in i januari. Men man vill ju vara ute i bra tid. Och eftersom jag planerar att typ åka till stan minst tre gånger så måste jag få ihop lite pengar. Men nu ska jag gå och fixa lite kach.

Puss Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0