Office

Hej!

Nu har jag äntligen fått ett office-paket. Pappa hade med ett när han kom hem. Visserligen så ville jag ha ett 2008. Men ett OpenOffice går också bra. Jag är bara glad att jag slipper gör som igår. Att jag fick flytta över min text. Det var så jobbigt. Men nu slipper jag göra det. Det har varit jobbigt att använda konstiga program som man inte fatar sig på. Men nu är det slut på det. Nu kan jag bara skriva i min dator. För när jag köpte min dator (Sony Vaio VGN-CR41S) så fick man en testversion. Men den höll bara om det var en eller tvåd månader. Sedan skulle jag ha fått ett av farfar. Men hans kunde man bara ha på en dator. Så det funkade inte. Men nu gör det det.


Kram Fanny!

Min dator

Min dator.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0