Jullov

Hej!

Nu har jag jullov. Eller jag har haft det i några timmar nu. Men i alla fall. Jag och min kompis åkte med två andra kompisar till centrum och åt luch och kollade lite i affärar. Alla var panka så det var ingen som köpte något. Men jag hittade jättemycket saker som jag vill ha. Det blir att skriva upp på önskelistan. Den kommer eller är väldigt lång i år. Tänk att det bara är några dagar kvar till julafton. Men jag ska ha minijul med morfar på söndag, mormor på måndag och med farmor och farfar på julafton. Så det börjar redan på söndag. Men festen är imorgon. Så jag måste fixa lite madrasser och sådant idag.
När jag kom hem tänkte jag titta på top model. Men brorsan hade okuperat tvn med trean och satt och tittade på hulken. Då blir man sur. Han kan se sin film när han vill.tv-program går en eller två gånger. Han kan ju vara lite ödmjuk och dela med sig. Men jag får se nästa avsnitt istället.

Puss Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0