Idol 2008-Kevin

Hej!

Kevin van! Grattis! Jag tycker att han är jätteduktig på att sjunga. Det är ju Alice också. Men Kevin är lite bättre. Vi hade som tur var jättebra platser igår. Vi satt lite snett framifrån. Så vi såg jättebra. Brorsan var jättesöt och somnade på tunnelbanan på vägen hem. Men det var så kul att vara där. Men idag blir nog inte en lika bra dag som igår. För jag måste bli klar med svenskan under helgen och köpa ett paket till min kompis. Som du kanske såg igår så har jag nu lyckats att mobilblogga. Så nu kommer jag kunna uppdatera bloggen oftare. Men måste gå nu och fortsätta med svenskan.

Puss Puss!

Idol

Alice när hon sjunger

Idol

Kevin när han sjunger

Idol

När Alice sjunger vinnarlåten

Idol

Några av idolerna som har åkt ut

Idol

Kevin och Alice när Kevin har vunnit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0