Franskaprov

Hejsan!

Jag hade franskaprov idag. Det gick jättebra. Jag hade bara ett fel! Jag är så nöjd med det. Men nu måste jag plugga jättemycket till nästa tisdag för jag kommer behöva ha ett prov till då (vi får bestämma själva när vi ska ha våra prov). För om jag inte tar nästa prov nästa vecka så är det väldigt stor chans att jag hamnar efter. Så nu blir det att plugga 24-7 för mig till nästa tisdag.
Nu har jag gjort halva min souppgift om extenciella frågor. Vi ska skriva vad både religonen och vi själva tror om dom extenciella frågorna. Jag har skrivit färdig vad religonen tror. Så nu är det bara vad jag tror kvar. Men jag är väldigt nöjd att jag har gjort halva redan nu. För vanligtvis så brukar jag sitta kvällen innan med allt. Men jag har försökt att börja skärpa mig nu när det nästan bara är en termin kvar till åttan och betyg. Så då kan man ju inte bara sitta och slöa längre.
Men nu måste jag fortsätta med souppgiften och om jag hinner så ska jag göra lite svenska också innan desperate housewives börjar om ungefär 40 minuter.
Juste våra kompisar från skåne har kommit nu. Vi åt tacos till middag med dom. Det är kul att träffa dom igen. En av dom har fått en enorm dialekt. Jag tycker att det är så sött med dialekt. Jag skulle vilja ha en själv och inte bara tala rickssvenska. Men nu måste jag gå och plugga.

Puss Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0