Dagen före!

Hej!

Idag är det dan före dopparedan. Snacka om att jag har ont i magen. Det var riktigt lyckat igår. Jag åt tills jag fick ont i magen. December måste vara den månaden när man äter mäst. För jag brukar inte äta såhår mycket. Men det är ju faktiskt bara en gång om året. Så det är ju okej.
Vi ska snart åka till banken och sedan så ska jag bara ta det lugnt resten av dagen. Får se hur det blir med hamstarna.
Vi fick lite julklappar igår. Av mormor och mostrarna alltså. För på julafton så ska vi vara hos farmor och farfar. Av min ena moster fick jag ett armband och två par örhängen. Av min andra moster fick jag lite skivor och av mormor så fick jag Legally Blonde ett och två. Jag har sett dom förut men jag hade dom inte och don är så roliga. Mormor brukar ofta misslyckas med paketen. Men i år blev jag väldigt nöjd. Jag såg ettan igår och tvåan idag. Jag riktigt slukade dom. Men nu måste jag gå och göra mig i ordning för att åka till banken. Den stänger nämligen tre.

Puss Puss!

legally blonde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0