4:e advent

Hej!

Idag har jag varit på söndamiddag hos morfar. Min bonusmoster och hennes man var där. Min mamma har bonussyskon i London, Italien och USA. Så dom är utspridda i nästan hela världen käns det som. Det är inte så roligt på dom där middagarna eftersom alla vuxna bara pratar om tråkiga saker och det älsta barnet förutom mig är sju år. Så det är inte så kul. Men vi körde buzz på vårat PS2. Det var kul.
Festen var riktigt lyckad. Vi hade ett enormt julbord där det blev hur mycket mat som hälst över. Sedan kollade vi på en film och så pratade vi. Vi har en ganska stor källare som inte riktigt är en källare utan mer ett stort rum. Där hade vi ett madrasshav där vi sov. Men det var trångt så alla låg och sparkade varandra. Nästa morgon åt vi en riktig julfrukost med gröt och allt. Sedan körde vi sing star. Det var det ultimata sättet att starta lovet. Men nu är jag ganska trött för att vi låg och pratade så länge. Jag ska kolla imorgon om jag har några bra bilder att lägga in. Troligtvis så har jag inte det. Men om så får ni se dom imorgon.
En riktigt tråkig sak som hände nu ikväll. Är att min dator typ har gått sönder. Först så var den på och så slocknade skärmen. Sedan när jag stängt av den så kunde jag inte få på den igen. Den är bara några månader gammal. Så vi ska ta tillbaka den till affären någon gång snart. Så nu får jag använda familjens dator.
På tisdag så kommer vi troligen att åka till banken. Då ska jag få ett bankomatkort. Man kan ju få det när man fyller tretton vilket jag gjorde i maj. Men tydligen så måste både mamma och pappa följa med för att jag ska kunna få ett. Och banken stänger ju vid tre. Så vi har inte kunnat åka dit tidigare. Men jag hoppas att banken har öppet på tisdag så att jag äntligen kan få ett kort.

Puss Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0